Демонтаж торцевого ущільнення зі сторони насосу: Зніміть рухомий вузол механічного ущільнення 433.02 з валу. 2. Вийміть упорну кришку із опори підшипника. 3. Видавіть нерухоме кільце ущільнення 433.02 із упорної кришки.
Демонтаж торцевого ущільнення з боку приводу: Зніміть затискне кільце або запобіжне кільце. Зніміть рухому частину торцевого ущільнення 433.01 з валу.
Монтаж механічного ущільнення: Для корректної роботи торцевих ущільнень необхідно:
- Захист пар тертя ущільнень зняти безпосередньо перед монтажем.
- Поверхня валу повинна бути бездоганно чистою і непошкодженою.
- Для полегшення монтажу сильфонних ущільнень змочіть внутрішню поверхню сильфону слабкомильним розчином (не маслом).
- Щоб запобігти пошкодженням сильфона, обмотайте тонкою плівкою кінець валу. Насадіть рухому частину на плівку і приведіть в позицію монтажу. Після цього видаліть плівку.
При застосуванні спеціального торцевого ущільнення із фіксацією на валу необхідно перед монтажем робочого колеса затягнути гвинт із внутрішнім шестигранником на частині, що обертається.
0 коментарів