Насоси з відкритим і закритим робочим колесом DWO
Насоси з відкритим робочим колесом DWO
Відцентрові насоси DWO для забруднених рідин
Опис:
Насоси з відкритим робочим колесом DWO знаходять застосування в промисловості при обробці поверхні виробів з металу, системах охолодження, посудомийних машинах для їдалень, промислових пралень, при промиванні овочів, фруктів та інших харчових продуктів.
Відцентрові насоси з відкритим робочим колесом серії DWO призначені для перекачування як чистої, так і забрудненої води, розмір твердих зважених частинок до 19 мм.
Насос із відкритим робочим колесом із нержавіючої сталі AISI 304.
Насос DWO Ebara
Робоче колесо насоса DWO
Конструкція
- корпус насоса із нержавіючої сталі AISI 304;
- корпус електродвигуна із алюмінію;
- вал електродвигуна із нержавіючої сталі AISI 303;
- ущільнення валу: кераміка/вугілля/NBR;
- робоче колесо із нержавіючої сталі AISI 304.
Технічні дані насосної частини:
- максимальний тиск: 8 бар;
- максимальна температура води: 80°С;
- вхідний отвір: 2";
- вихідний отвір: 2";
- максимальний прохідний отвір: 19 мм.
Технічні дані двигуна
- клас ізоляції: F;
- захист: IP 55;
- напруга: однофазна версія 230В ±10%; трифазна версія 400В ±10%;
- кількість оборотів: 3000 об/хв;
- вбудований термозахист для однофазної версії.
Застосування
- водопідготовка;
- промислові мийки;
- фарбувальні апарати;
- опалення та кондиціювання;
- перекачування забруднених рідин.
Робоча характеристика
Таблиця характеристик / Насоси з відкритим робочим колесом DWO
Тип |
Потужність |
Струм, А |
Q=Продуктивність | |||||||||||
~1 | ~3 | кВт | ~1 |
~3 |
л/хв | 100 | 200 | 300 | 400 | 550 | 750 | 950 | 1100 | |
230В | 230/400В | 230В | 230В | 400В | м³/годину | 6 | 12 | 18 | 24 | 33 | 42 | 57 | 66 | |
Н= Натиск | ||||||||||||||
- | DWO 120 D | 0.9 | 11 | 10 | 9 | - | - | - | - | - | ||||
DWO 150 M | DWO 150 | 1,1 | 6,8 | 4,4 | 2,5 | 9,5 | 8,9 | 7,9 | 6,9 | 5,1 | - | - | - | |
DWO 200 M | DWO 200 | 1,5 | 9 | 6,1 | 3,5 | 12,7 | 12,3 | 11,5 | 10,5 | 8,6 | 5,8 | - | - | |
- | DWO 300 | 2,2 | - | 8,3 | 4,8 | 15 | 14,5 | 13,8 | 12,9 | 11,7 | 9,7 | 7,5 | - | |
- | DWO 400 | 3 | - | 11 | 6,4 | 17,5 | 16,9 | 16,3 | 15,6 | 14,3 | 12,4 | 9,8 | 7, |
Конструкція
№ |
НАЗВА ДЕТАЛІ |
МАТЕРІАЛ |
КІЛЬКІСТЬ |
№ |
НАЗВА ДЕТАЛІ |
МАТЕРІАЛ |
ШТ. |
1 |
Корпус |
AISI 304 |
1 |
25 |
Заливний затор |
AISI 303 |
1 |
3 |
Скоба двигуна |
Алюміній |
1 |
26 |
Ущільнювальне кільце |
NBR |
1 |
4 |
Зовнішній кожух |
AISI 304 |
1 |
30 |
Захист сальника |
AISI 304 |
1 |
6 |
Вал |
AISI 304 |
1 |
32 |
Шпонка |
AISI 304 |
1 |
7 |
Робоче колесо |
AISI 304 |
1 |
34 |
Гайка |
AISI 304 |
1 |
11 |
Сальник [3] |
Кераміка/Графіт/NBR |
1 |
42 |
Супорт двигуна |
Алюміній |
1 |
12 |
Каркас двигуна зі статором |
- |
1 |
50 |
Прокладка |
- |
1 |
13 |
Кожух двигуна |
Алюміній |
1 |
52 |
Клемна коробка [1] |
Поліпропілен |
1 |
14 |
Вентилятор |
Поліпропілен |
1 |
56 |
Прокладання кл. коробки |
NBR |
1 |
15 |
Кришка вентилятора |
Оцинкована сталь Fe Р04 |
1 |
75 |
Шайба |
AISI 304 |
1 |
16 |
Клемна коробка |
- |
1 |
76 |
Шайба |
AISI 304 |
1 |
17 |
Кришка клемної коробки [2] |
Алюміній |
1 |
77 |
Ущільнювальне кільце |
NBR |
1 |
18 |
Захисне кільце |
NBR |
1 |
78 |
Ущільнювальне кільце |
NBR |
1 |
19 |
Підшипник помпи |
- |
1 |
90 |
Прокладка кришки [1] |
NBR |
1 |
20 |
Підшипник вентилятора |
- |
1 |
92 |
Манжета |
- |
1 |
21 |
Регулювальне кільце |
Сталь С70 |
1 |
93 |
Манжета |
- |
1 |
22 |
Сполучна тяга |
Оцинкована сталь Fе 42 |
4 |
110 |
Запобіжник [1] |
- |
1 |
23 | Конденсатор [1] | - | 1 | 200 | Гвинт | Нержавіюча сталь A2 UNI7323 | 6 |
24 | Заливний затор | AISI 303 | 1 |